Singelkvarteret

Singelkvarteret är en mysig svensk dejtingsida för alla vuxna. På singelkvarteret gör du enkelt sökningar efter lämpliga profiler och kan snabbt se om du vill ta kontakt. Singelkvarteret har en enkel registrering och profilsidan innehåller fullt med uppgifter så du tydligt kan presentera dig själv och dina intressen. Singelkvarteret har satsat på att göra det enkelt att dejta genom användarvänlighet, hög mysfaktor och mängder av tillvalsfunktioner för att förbättra din upplevelse. Öka chansen att hitta en partner idag genom att registrera dig på singelkvarteret. På singelkvarteret väntar flera tusen potentiella partners på dig.

Singelkvarteret Recensioner

En sida med kontroller

För att registrera sig på Singelkvarteret behöver man en svensk mobiltelefon och ett svenskt personnummer. Datingwebsites ser detta som mycket positivt eftersom det innebär en kontroll av medlemmarna. Personnummer anges till sajtens sms-tjänst som läser in uppgifter till registreringen. Singelkvarteret marknadsför sig som Sveriges säkraste ställe för nätdejting och visst är det skönt att slippa falska profiler och personer som har trixat med sin identitet. Det är billigt att registrera sig. Singelpix (en krona) är valutan som används på Singelkvarteret för att köpa ytterligare funktionalitet. Det är därför lite svårt att bilda sig en uppfattning om vad ett abonnemang egentligen kommer att kosta eftersom kostnaden styrs av hur du väljer att nyttja tjänsten och till vilken omfattning. Genom GEO-positionering kan man visa var man geografiskt befinner sig för andra medlemmar på sajten. Ett sammanfattande omdöme är att detta känns väl värt att pröva.

Fördelar
    Kontroll av identitet

Nackdelar