VD

Här kommer svar till dig Erik som inte fick napp på Phone Cafe. Först av allt så måste jag beklaga att du inte fick kontakt med någon tjej. Det händer och jag vill gärna förklara varför. Om det är få personer på linjen, dvs både tjejer och killar och dom får kontakt och gillar varandra, så blir dom upptagna med sk direktkopplade samtal (inte att skicka meddelande till varandra). Är man då intresserad av någon speciell som är upptagen med någon annan, kan man vänta på att (i ditt fall tjejen) är ledig, alt gå vidare. Har man spelat in ett meddelande till personen man vill prata med, så får mottagaren det när hon/han har pratat färdigt. Mein inte om mottagaren har lagt på. Vilket ofta händer.

Bästa tiden att ringa då det är mest folk är på kvällen efter 22.00 tiden fram till 01.00 på vardagar och fram till 04.00 på helgnätter.Då är det mycket mer folk inne.

Phone Cafe finns i flera länder och mitt bolag Unicorn Communications AB har drivit den sedan sommaren 1994. Vi får mycket få kundtjänstklagomål om själva innehållet. Men visst händer det att folk inte blir nöjda ibland. Vårt mål är se till att alla besökare blir så nöjda som det går. Snälla kontakta oss på kundtjänst 08-440 41 09 så får vi bjuda dig på någon form av kompensation och lyssna till vad du har att säga.\r\nVill du hellre maila kan du det på [email protected]\r\n\r\nVänliga Hälsningar,
Helena Åsberg.
VD Unicorn Communications AB
Box 7059
103 86 Stockholm

Fördelar
Snabbt, enkelt och roligt. Inga webbkonton behövs. Anonymt.

Nackdelar
Dubellkolla hemsidan, det finns svackor av besökartrafik. Kan som sagt kollas via hemsidan.

Besök PhoneCafe Recensioner om PhoneCafe

Skriv ett svar på denna recension

Skicka ett e-postmeddelande när någon skriver en annan recension om PhoneCafe
Skicka ett e-postmeddelande när någon svarar på min recension
Jag godkänner användarvillkoren