Välkommen till Match4me.se, den seriösa dejtingsidan för högre utbildade singlar. Match4me.se är riktad mot de högre utbildade singlarna. Vill du komma I kontakt med likasinnade singlar? Bli medlem nu.

Match4me Recensioner

Meddelanden från falska profiler

Jag tror att det sänds meddelanden från falska profiler för att man ska betala för sitt medlemskap. Jag registrerade mig på sidan och vips så hade jag flera meddelanden från stiliga personer som sedan inte hörde av sig igen. Gjorde ett uppehåll under en tid och registrerade mig på nytt och då var det i princip samma personer som var med. Inte så mycket nytt hade hänt alltså. Känns inte så seriöst.

Annars - kul med denna sidan där man kan skriva recensioner om datingsidor.

Nackdelar
    Känns inte helt seriös.

Falska profiler, folk som luras och trasiga människor

Vem som helst klicka i att man är doktor eller professor, det är bara att välja. Inga kontroller alls. Dessutom är det väldigt enkelt och det går snabbt att registrera dummys och jag har erfarenheter av att personer registrerar på ett oseriöst sätt bara för att \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"kolla läget\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" och driva med andra som de känner. Min erfarenhet av sajten är att här finns gott om \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"trasiga\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" människor o några som förbrukar relationer på löpande band. Se upp, var försiktig! Luras inte av att denna sajt vänder sig till framgångsrika människor - det lockar även motsatsen.

Fördelar
    Vet inte

Nackdelar
    Många falska profiler, folk som luras och tokiga personer

För akademiskt utbildade

En sajt för akademiskt utbildade singlar. Match4me är ingen ny dejtingsajt och funktionalitetsmässigt och prismässigt känns den helt tillfredsställande. Sajten hade cirka 300 registrerade män när vi "kikade in". Enligt Match4me´s egna uppgifter är andelen kvinnor något fler. Det är mycket lätt att registrera sig, dock finns ingen kontroll på att man är en verklig person. Datingwebsites.se tror att Match4me fyller en funktion och den riktar sig till utbildade personer som söker en seriös relation. Väl värd att pröva med andra ord.

Fördelar
    Nischad mot personer med högre utbildning

Nackdelar